Opšta pitanja i odgovori

Šta je Emporiumlux?
Emporiumlux je e-prodavnica nastala sa idejom da na naše tržište donese nove vrednosti. Kao isključivo online prodavnica rešeni smo da pomerimo granice i postavimo nove standarde po pitanju ponude, cena i iznad svega usluge i komunikacije sa kupcima.
Da li je vaša roba originalna?
Emporiumlux je e-prodavnica u vlasnistvu NaN Gimmit doo, firme koja je direktan uvoznik i distributer. Sva naša roba je originalna i nabavljamo je direktno od brendova ili od zvaničnih distributera brendova širom sveta.
Zašto su neke stvari tako jeftine?
Mi smo pametni kupci, baš kao i Vi. Imamo jako razvijenu mrežu saradnika širom sveta i konstantno radimo na pronalaženju kolekcija vrhunskih brendova po najpovoljnijim cenama.
Trenutno imate samo muške stvari, zašto nema ženskih stvari u ponudi?
Kao mlada i dinamična firma rešeni smo da unesemo kvalitet i inovativan pristup u sve što radimo. Zbog toga smo se odlučili da idemo korak po korak, dovodeći svaki segment naše usluge do perfekcije.
 

Upravljanje nalogom i registracija na sajt

Kako da napravim nalog?
Ukoliko sajtu pristupate sa računara u gornjem levom uglu sajta možete pronaći link pod nazivom "KREIRAJ NALOG". Ukoliko sajtu pristupate sa mobilnog telefona u vrhu strane možete pronaći meni ikonicu (tri crtice u gornjem levom uglu). Pipnite ovu ikonicu i odabarite "NALOG" a potom i "KREIRAJ NALOG". Klikom na ovaj link stižete na stranu za kreiranje korisničkog naloga. Popunite sva polja označena zvezdicom, potvrdite polje "Pročitao sam i sagan sam sa Politikom privatnosti" i kliknite na "Kreiraj nalog". U roku od nekoliko minuta na email adresu koju ste naveli u prijavi dobićete email sa linkom za aktivaciju naloga. Potvrdite ispravnost Vaše email adrese klikom na link i Vaš nalog je spreman. Ukoliko Vam je potrebna pomoc oko registracije možete nas kontaktirati putem email adrese [email protected] ili pozivom na broj 0641671810. Uživajte u kupovini!
Da li mi je potreban nalog na vašem sajtu?
Nalog nije neophodan i možete slobodno razgledati ili izvršiti kupovinu kao gost. Naravno ukoliko napravite nalog bićete u mogućnosti da vršite kupovine daleko brže.
Kako da se prijavim na sajt?
Ukoliko sajtu pristupate sa računara u gornjem levom uglu sajta možete pronaći link pod nazivom "PRIJAVI SE". Klikom na ovaj link stižete na stranu za prijavu. Ukoliko sajtu pristupate sa mobilnog telefona u vrhu strane možete pronaći meni ikonicu (tri crtice u gornjem levom uglu). Pipnite ovu ikonicu i odabarite "NALOG" a potom i "KREIRAJ NALOG". Ovaj link Vas vodi na stranu za prijavu. Možete se prijaviti na tri načina: Vašim Emporiumlux nalogom, Facebook nalogom ili Google nalogom. Ukoliko Vam je potrebna pomoc oko prijave na sajt možete nas kontaktirati putem email adrese [email protected] ili pozivom na broj 0641671810.
Kome da se obratim ako imam poteškoća u vezi sa nalogom?
Ukoliko Vam je potrebna pomoc oko naloga možete nas kontaktirati putem email adrese [email protected] ili pozivom na broj 0641671810.
Zaboravio sam lozinku, šta da radim?

Ukoliko sajtu pristupate sa računara klikom na link "PRIJAVI SE" u gornjem levom uglu dolazite na stranu za prijavu korisinka. Ukoliko sajtu pristupate sa mobilnog telefona u vrhu strane možete pronaći meni ikonicu (tri crtice u gornjem levom uglu). Pipnite ovu ikonicu i odabarite "NALOG" a potom i "PRIJAVI SE". Na strani za prijavu ćete naći pitanje "Zaboravili ste lozinku?", ukoliko kliknete na ovo pitanje dolazite na stranu za reset lozinke.

Strani za reset lozinke možete pristupiti i direktno na sledećoj adresi:

https://www.emporiumlux.rs/lux/customer/account/forgotpassword/

Nakon što na strani ispravno uneste vašu email adresu dobićete email koji sadrži link za promenu lozinke. Ovaj link je validan 2 sata i u tom periodu možete promeniti Vašu lozinku.

Kako da pristupim podešavanjima mog naloga?

Da biste pristupili podešavanjima Vašeg korisničkog naloga morate biti prijavljeni. Ukoliko sajtu pristupate sa računara nakon prijave u gornjem levom uglu pored Vašeg imena možete pronaći strelicu koja otvara padajući meni. Kliknite na "Moj korisnički nalog" i link će Vas odvesti na podešavanja Vašeg naloga. Ukoliko sajtu pristupate sa mobilnog telefona u vrhu strane možete pronaći meni ikonicu (tri crtice u gornjem levom uglu). Pipnite ovu ikonicu i odabarite "NALOG" a potom i na "MOJ KORISNIČKI NALOG" i link će Vas odvesti na podešavanja Vašeg naloga.

Želim da izbrišem svoj nalog, kako to da uradim?

Da biste izbrisali nalog prvo morate otići na stranu za podešavanje naloga. Ukoliko ne znate gde se ova strana nalazi pogledajte pitanje "Kako da pristupim podešavanjima mog naloga?". Iz menija odaberite "Zaštita privatnosti - podešavanja", na ovoj strani ćete naći sekciju "IZBRIŠI NALOG". Pažljivo pročitajte tekst u ovoj sekciji i ukoliko i dalje želite da izbrišete nalog potvrdite polje "Razumem i želim da izbrišem nalog", unesite Vašu lozinku i kliknite na "Podnesi zahtev". Vaš zahtev za brisanje će biti prosleđen administratoru sajta na razmatranje i bićete obavešteni o odluci o najkraćem mogućem roku

Želim da promenim adresu za dostavu ili fakturu, kako to da uradim?

Da biste promenili adresu za dostavu prvo morate otići na stranu za podešavanje naloga. Ukoliko ne znate gde se ova strana nalazi pogledajte pitanje "Kako da pristupim podešavanjima mog naloga?". Na ovoj strani odaberite iz menija "Adresar" i na toj strani možete izmeniti ili izbrisati željenu adresu.

 

Poručivanje, otkazivanje porudžbine, plaćanje

Kako da poručim proizvod?
Da biste poručili proizvode sa našeg sajta potrebno je da se registrujete ili da se prijavite kao gost. Nakon toga potrebno je da na sajtu pronađete željeni proizvod, označite boju i veličinu i kliknete na dugme U KORPU.
Da li mogu da poručim robu putem telefona, e-maila ili društvenih mreža?
Poručivanje robe vrši se isključivo putem sajta. Nije moguće poručiti putem telefona, e-maila ili društvenih mreža ali nas uvek možete kontaktirati ovim kanalima ukoliko imate bilo kakvo pitanje ili nedoumicu.
Kako mogu da otkažem moju porudžbinu?

Imate pravo da otkažete isporuku u bilo kom trenutku slanjem mejla na [email protected]

U ponudi na sajtu imate proizvod koji mi se dopada, ali nemate moj broj. Da li postoji mogućnost da mi poručite?
Naša celokupna ponuda se nalazi na Sajtu i na žalost ukoliko nema veličine ne postoji mogućnost poručivanja.
Kako mogu da platim porudžbinu?
Robu možete platiti kuriskoj službi prilikom dostave. Moramo da napomenemo da ne postoje nikakvi dodatni troškovi i da jedini iznos koji ste dužni da platite jeste onaj koji Vam je prikazan na sajtu prilikom porudžbine i koji Vam je takođe poslat na Vašu email adresu. Uskoro ćemo Vam omogućiti i plaćanje karticama.
 

Isporuka

O načinima isporuke.
Isporuka se vrši isključivo na teritoriji Srbije posredstvom kuriske službe Post Express i potpuno je besplatna za sve naše kupce bez obzira na iznos kupovine.
Kako dostavljate robu?
Isporuka se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije bez Kosova i Metohije posredstvom kuriske službe Post Express.
Da li poručene proizvode šaljete na teritoriju Kosova i Metohije?
Ne, u ovom trenutku ne vršimo isporuku na teritoriji Kosova i Metohije
Da li isporučujete robu van granica Srbije?
U ovom trenutku ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije.
Da li plaćam troškove isporuke?
Isporuka je besplatna za sve naše kupce.
Kada će stići moja pošiljka?
Prosečno vreme isporuke je 2-4 radna dana od trenutka poručivanja. Više detalja o isporuci možete pronaći u Opštim uslovima poslovanja
Moja pošiljka je stigla oštećena, šta da radim?
Zaista nam je žao i nadamo se da su artikli unutar porudžbine stigli neoštećeni. Molimo Vas da pažljivo pročitate sekciju Reklamacije na oštećenje nastalo u transportu na strani Saobraznost i reklamacija. Ukoliko imate pitanja možete nam pisati na [email protected] ili nas pozvati na sledeći broj telefona 0641671810.
Iznos koji kurir traži da platim se ne slaže sa iznosom na računu
Emporiumlux sajt ne sadrži nikakve skrivene troškove i cena koja se prikazuje prilikom zaključivanja kupovine je konačna. Takođe isporuka je besplatna a ukoliko se odlučite za plaćanje prilikom dostave troškove provizije snosimo mi. Ukoliko Vam kurir traži iznos koji se ne slaže sa iznosom na računu molimo Vas da ne prihvatate paket i da nas u najkraćem mogućem roku obavestite o ovom slučaju na [email protected] ili pozivom na 0641671810.
 

Slanje artikala nazad, reklamacije, zamena i povraćaj novca

Šta da radim ukoliko mi ne odgovara veličina ili boja prozivoda?
U slučaju da Vam ne odgovara veličina ili boja proizvoda ili želite da ga zamenite za neki drugi proizvod kontaktirajte nas slanjem emaila na adresu [email protected] ili pozivom na broj telefona: 0641671810. Zamena je moguća samo u roku od 30 dana od dana prijema proizvoda i ukoliko proizvod nije korišćen. Više o proceduri zamene, reklamacije i povraćaja novca možete pročitati u našim Uslovima poslovanja
Da li mogu da vratim proizvod?
Imate pravo da vratite proizvod u roku od 14 dana od dana isporuke pod uslovima definisanim u Uslovima poslovanja, Odustanak od ugovora.
Copyright © 2021 NAN Gimmit doo. Sva prava zadržana.