OPŠTI USLOVI POSLOVANJA ZA KUPOVINU PUTEM SAJTA

Dobrodošli u e-prodavnicu EMPORIUM LUX

U nastavku su sadržani opšti uslovi koji se primenjuju na svaku kupovinu putem sajta EMPORIUM LUX, te Vas molimo da ih pažljivo pročitate pre kupovine u našoj e-prodavnici. Na taj način ćete biti obavešteni o svim pravima i obavezama koje imate kao kupac naših proizvoda. Poručivanjem i kupovinom putem našeg Sajta, potvrđujete da ste se upoznali sa ovim opštim uslovima i da ih u potpunosti prihvatate.

Kupovinom putem našeg sajta, zaključujete Ugovor o prodaji na daljinu sa

NAN GIMMIT d.o.o. Lazarevac preduzeće za trgovinu na malo posredstvom pošte ili interneta
sa sedištem na adresi Karađorđeva 53/4, Lazarevac,
MB: 21608955,
PIB: 112108491

na koji će se primenjivati odredbe Zakona o elektronskoj trgovini, Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o trgovini, Zakona o obligacionim odnosima i drugih važećih propisa Republike Srbije.

NAN GIMMIT zadržava pravo izmene i/ili dopune ovih Opštih uslova u bilo kom trenutku. Zbog toga je neophodno da ih pre svake porudžbine/kupovine sa našeg sajta ponovo pročitate, kako biste bili blagovremeno upoznati sa eventualnim izmenama ili dopunama.

  1. DEFINICIJE
  2. OPŠTE ODREDBE
  3. PORUČIVANJE
  4. CENE
  5. PLAĆANJE
  6. ISPORUKA
  7. ZAMENA PROIZVODA
  8. ODUSTANAK OD UGOVORA
  9. ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI
  10. SAOBRAZNOST I REKLAMACIJE

1. DEFINICIJE

# Definicija
1 Prodavac”, „Mi” ili „NAN GIMMIT” se odnosi na NAN GIMMIT d.o.o. Lazarevac preduzeće za trgovinu na malo posredstvom pošte ili interneta, sa sedištem na adresi Karađorđeva 53/4, Lazarevac, MB: 21608955, PIB: 112108491, broj telefona: 0641671810
2 Opšti uslovi poslovanja”, „Uslovi” ili „OUP” se odnosi na opšte uslove poslovanja koji se odnose na kupovinu u našoj e-prodavnici.
3 Kupac” ili „Vi” predstavlja svako fizičko lice koje poruči proizvod(e) putem našeg Sajta ili je zainteresovano da poruči proizvoda putem našeg Sajta.
4 Korisnik Sajta” predstavlja svako lice koje pristupi i koristi naš Sajt.
5 Gost” predstavlja svakog Kupca koji kupuje naše proizvode bez registracije na Sajtu.
6 Registrovani korisnik” predstavlja svakog Korisnika Sajta koji je registrovao nalog na Sajtu.
7 Potrošač” jeste svako fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti i na koga se primenjuju propisi o zaštiti potrošača.
8 Kupoprodajni ugovor” ili „Ugovor” se odnosi na ugovor o kupoprodaji bilo kog proizvoda Prodavca, koji uključuje odredbe OUP, kao i eventualne posebne uslove ugovorene između Ugovornih strana.
9 Sajt” označava sajt EMPORIUM LUX, dostupan na sledećoj adresi: http://www.emporiumlux.rs/.
10 Politika privatnosti” se odnosi na poseban akt koji sadrži objašnjenja o načinu obrade Vaših podataka u vezi sa korišćenjem Sajta i u vezi sa kupovinom putem naše e-prodavnice – do Politike možete doći klikom na ovaj link.
11 Politika kolačića” predstavlja poseban deo Politike privatnosti koji sadrži informacije i pravila o prikupljanju podataka na Sajtu pomoću kolačića. Sa ovom Politikom možete se upoznati klikom na ovaj link.
12 Ugovorne strane” su Kupac i Prodavac zajedno.

2. OPŠTE ODREDBE

  • Opšti uslovi poslovanja primenjuju se na celokupno poslovanje Prodavca, što obuhvata ponudu, potvrdu porudžbina, isporuku i račune, kao i sve druge isprave vezane za prodaju proizvoda.
  • Svi posebni uslovi koji odstupaju od OUP, a naročito uslovi postavljeni od strane Kupca, biće obavezujući jedino ukoliko su posebno izričito ugovoreni i pisanim putem potvrđeni od strane Prodavca.
  • Sajt i e-prodavnica NAN GIMMIT nisu namenjeni licima mlađim od 15 godina.
  • Naručene proizvode isporučujemo isključivo na teritoriji Republike Srbije bez Kosova i Metohije. Ne postoje ograničenja u pogledu količine ili vrednosti poručenih proizvoda.

3. PORUČIVANJE

  • Poručivanje naših proizvoda može se izvršiti isključivo putem Sajta. Ne postoji mogućnost poručivanja proizvoda telefonskim putem.
  • Kupac ima mogućnost izbora poručivanja proizvoda u svojstvu Gosta ili u svojstvu Registrovanog korisnika. Ukoliko je prilikom prethodne kupovine već registrovao svoj nalog, Kupac može izvršiti poručivanje putem istog naloga.

Poručivanje proizvoda koji Vam odgovara i koji odlučite da kupite možete izvršiti klikom na dugme Dodaj u korpu. Sadržaj korpe možete ažurirati ili izmeniti u bilo kom trenutku pre potvrđivanja porudžbine. Nakon što dodate u korpu sve proizvode koje želite da poručite, klikom na dugme Nastavi ka plaćanju bićete preusmereni na stranicu na kojoj je potrebno navesti podatke za dostavu poručenih proizvoda. Na tom mestu, potrebno je da unesete podatke za dostavu u poseban formular predviđen za to, nakon čega ćete potvrditi svoju porudžbinu klikom na dugme Sledeće.

Potvrđivanjem porudžbine na Sajtu u svojstvu Kupca, potvrđujete sledeće:

  1. da su Vam poznati Opšti uslovi poslovanja, odnosno da Vam je pružena stvarna mogućnost da se upoznate sa njihovom sadržinom,
  2. da su Vam, pre potvrđivanja porudžbine na Sajtu, na jasan i razumljiv način u skladu sa obavezom obaveštavanja Kupca pružena sva neophodna obaveštenja od strane NAN GIMMMIT, kao i
  3. da u svojstvu Kupca dajete svoju saglasnost na Opšte uslove poslovanja.

Obaveza obaveštavanja u smislu tačke 2. naročito obuhvata informacije o:

  • osnovnim obeležjima robe;
  • Prodavcu - poslovno ime, matični broj, adresu sedišta i broj telefona;
  • prodajnoj ceni, načinu obračuna prodajne cene i svim dodatnim troškovima, poput troškova isporuke koje snosi Kupac;
  • načinu plaćanja, načinu i rokovima isporuke i o načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza;
  • načinu izjavljivanja reklamacija i mestu prijema reklamacija, kao i o načinu postupanja Prodavca po njima;
  • zakonskoj odgovornosti zbog nesaobraznosti proizvoda;
  • uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava Kupca po osnovu nesaobraznosti;
  • uslovima za raskid Ugovora.

Po izvršenoj porudžbini, na email adresu koju ste naveli u formularu za poručivanje stići će automatski mail kojim potvrđujemo prijem Vaše porudžbine. Naša služba internet prodaje će odmah po prijemu porudžbine izvršiti proveru da li je poručeni proizvod raspoloživ, o čemu ćemo Vas obavestiti u roku od najviše 5 radnih dana.

  • U slučaju da nismo u mogućnosti da Vam dostavimo željeni proizvod, nakon što Vas obavestimo o tome Vaša porudžbina će se smatrati otkazanom.
  • Ukoliko je moguća isporuka jednog dela Vaše porudžbine, naša služba internet prodaje će Vas obavestiti o tome. U tom slučaju, uz Vašu saglasnost, izvršićemo isporuku dela porudžbine koji je raspoloživ.
  • Ukoliko smo u mogućnosti da u celosti izvršimo Vašu porudžbinu, poslaćemo Vam mejl potvrde porudžbine.

Ukoliko imate dodatnih pitanja u pogledu Vaše porudžbine, možete nas kontaktirati putem email adrese [email protected] ili pozivom na broj 0641671810.

4. CENE

Cena svakog proizvoda u dinarima (RSD) naznačena je pored slike proizvoda. Cene uključuju PDV.

Cene istaknute na našem Sajtu važe isključivo za kupovinu putem interneta.

Troškovi isporuke su besplatni, o čemu više možete videti u odeljku Isporuka.

5. PLAĆANJE

Plaćanje proizvoda naručenih putem EMPORIUM LUX internet prodavnice moguće je izvršiti:

  1. elektronskim putem, pomoću debitnih ili kreditnih kartica;
  2. uplatom na račun NAN GIMMIT-a i to: račun broj 265-6140310000836-83 koji se vodi kod banke Raiffeisen banka a.d. u skladu sa instrukcijama koje Vam pošaljemo;
  3. pouzećem, tj. gotovinom prilikom preuzimanja robe na željenoj adresi.

U slučaju plaćanja gotovinom, prilikom preuzimanja paketa kurir će vam predati proizvode koje ste poručili, kao i račun uz njih.

Napomena prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama

Kupac može platiti poručenu robu sa Visa, Mastercard®, American Express® i Dinacard karticama. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu portala banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Koristimo pred-autorizaciju što znači da prilikom online plaćanja karticama, sredstva će biti samo rezervisana dok NAN GIMMIT d.o.o. Lazarevac ne potvrdi da može isporučiti sve proizvode i tek onda se sredstva skidaju sa računa. U suprotnom plaćanje odnosno rezervacija se stornira i kupcu neće biti naplaćeno ništa.

Ovim načinom naplate i poslovanja sprečavamo eventualne neprijatnosti koje mogu nastati usled nedostupnosti poručenih proizvoda i povraćaja sredstava.

Napomena o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Hvala Vam na razumevanju.

6. ISPORUKA

Proizvodi koje poručite putem našeg Sajta biće dostavljeni na Vašu adresu putem kurirske službe Post express.

Poručeni proizvodi dostavljaju se Vama lično ili licu koje ste naznačili kao primaoca pošiljke u roku od 5 radnih dana, a najkasnije u roku od 30 dana. Isporuka o roku ne predstavlja bitan element Ugovora.

Pošiljka se dostavlja na adresu koju ste naveli u formularu za poručivanje. Isporuka se vrši radnim danima u periodu od 9 do 21 časova.

U slučaju da kurirska služba ne zatekne nikoga na adresi isporuke, kurir će Vas kontaktirati telefonom radi dogovaranja novog termina isporuke. Ukoliko i nakon toga dostavljanje ne bude moguće krivicom Kupca, odnosno lica koje je naznačeno kao primalac pošiljke, Kupac će biti dužan da snosi troškove vraćanja pošiljke Prodavcu, a Ugovor će se smatrati raskinutim.

Troškove isporuke su besplatni.

Rizik slučajne propasti, oštećenja ili uništenja stvari prelazi na Kupca u trenutku predaje proizvoda Kupcu.

Obaveza Prodavca da isporuči poručeni proizvod se gasi ako je, zbog naloga državnih organa, smetnji u prometu ili pogonu, štrajka, isključenja, manjka sirovina i svih slučajeva više sile izvršenje neprimereno otežano ili nemoguće, a Prodavac je za navedene događaje saznao tek nakon što je potvrdio porudžbinu. U tom slučaju Prodavac će o tome obavestiti Kupca bez odlaganja.

Postupanje prilikom isporuke

Kupac je dužan da, prilikom preuzimanja pošiljke, u prisustvu kurira vizuelno pregleda paket i zahteva otvaranje paketa kako bi utvrdio da li postoje vidna oštećenja na pakovanju ili poručenom proizvodu.

Ukoliko se ustanovi da proizvod ima vidljive nedostatke, kurir će sačiniti zapisnik o reklamaciji.

Prilikom preuzimanja paketa, Kupac je dužan da potpiše otpremnicu (odnosno račun-otpremnicu), koju kurirska služba zadržava kao potvrdu o preuzimanju pošiljke. Rok za prijavu reklamacije usled oštećenja u transportu je 24h od trenutka preuzimanja poručenih proizvoda.

Otkazivanje isporuke

Kupac ima pravo da otkaže isporuku u bilo kom trenutku, slanjem mejla na [email protected].

  • Ukoliko je isporuka otkazana pre nego što je Prodavac poslao proizvode, Kupac ima pravo da traži povraćaj ukupnog iznosa plaćenog za proizvode i isporuku.
  • U slučaju otkazivanja porudžbine nakon što je Prodavac poslao proizvode, Kupac ima pravo da traži povraćaj iznosa za proizvode, ali u tom slučaju, Kupac sam snosi troškove vraćanja proizvoda Prodavcu.

Po otkazivanju isporuke pozivom telefonskog broja, Kupac će dobiti potvrdu o otkazivanju porudžbine na svoju email adresu.

7. ZAMENA PROIZVODA

U slučaju da, po prijemu paketa sa poručenim proizvodima, utvrdite da Vam ne odgovara veličina ili boja proizvoda ili želite da ga zamenite za neki drugi, možete nas kontaktirati slanjem emaila na adresu [email protected] ili pozivom na broj telefona: 0641671810.

Zamena isporučenog proizvoda moguća je samo u roku od 30 dana od dana prijema proizvoda.

  • U slučaju zamene, možete popuniti obrazac za zamenu koji se nalazi na sledećem linku ili će Vam NAN GIMMIT na Vašu email adresu poslati neophodnu dokumentaciju koju je potrebno da ištampate, čitko popunite i zajedno sa proizvodom koji želite da zamenite pošaljete na našu adresu: Karađorđeva 53/4, 11550 Lazarevac.
  • Neophodno je da artikal koji šaljete bude adekvatno zapakovan i nekorišćen, sa originalnom etiketom, jer u slučaju oštećenja prilikom transporta do prostorija Prodavca, sva odgovornost pada na teret pošiljaoca, odnosno Kupca.
  • Nakon što pošiljka stigne na našu adresu, izvršićemo proveru da li je dostavljeni artikal adekvatno zapakovan, da li neoštećen i sa originalnom etiketom, i ukoliko se utvrdi da jeste, bez odlaganja ćemo na adresu Kupca poslati zamenski artikal sa novom otpremnicom (odnosno račun-otpremnicom).

Zamena nije moguća ukoliko je proizvod vraćen Prodavcu u neispravnom ili korišćenom stanju, odnosno ukoliko nije adekvatno zapakovan.

Troškove vraćanja proizvoda na adresu Prodavca snosi Kupac, osim u slučaju da je Kupcu isporučen pogrešan proizvod ili proizvod sa nedostatkom, u kom slučaju se primenjuju pravila o Reklamaciji

8. ODUSTANAK OD UGOVORA

Kupovina putem EMPORIUM LUX internet prodavnice smatra se kupovinom na daljinu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Stoga, ovaj odeljak OUP se odnosi na Kupce fizička lica koja se smatraju Potrošačima.

Ukoliko spadate u kategoriju Potrošača, imate pravo da bez navođenja razloga odustanete od Ugovora u roku od 14 dana od dana isporuke poručenih proizvoda. Ako ste istom porudžbenicom poručili više proizvoda koji Vam nisu isporučeni istovremeno, rok za odustanak od Ugovora počinje da teče od dana isporuke poslednjeg poručenog proizvoda.

Pravo na odustanak od Ugovora ostvarujete dostavljanjem izjave o odustanku na adresu Prodavca. To možete učiniti popunjavanjem obrasca za odustanak koji Vam je dostavljen u štampanom obliku zajedno sa poručenim proizvodima ili na drugi nedvosmislen način pismenim putem, uključujući i slanje emailom.

Obrazac za odustanak možete pronaći u pdf obliku na ovom linku.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata na našu adresu. Ukoliko ste izjavu o odustanku poslali elektronskim putem, bez odlaganja ćemo Vas obavestiti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa o prijemu Vaše izjave.

U slučaju odustanka od Ugovora, Potrošač je dužan da vrati poručene proizvode na adresu Prodavca bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana slanja izjave o odustanku. Artikal mora biti u ispravnom i nekorišćenom stanju, u originalnom i neoštećenom pakovanju. Uz artikal, Potrošač je dužan da dostavi i račun (odnosno račun-otpremnicu). Sve troškove vraćanja proizvoda Prodavcu snosi Potrošač.

U slučaju odustanka od Ugovora, Potrošač ima pravo na povraćaj novca ili zamenu proizvoda za drugi, ukoliko su proizvod i pakovanje dostavljeni Prodavcu u neoštećenom stanju i ukoliko je uz vraćeni proizvod dostavljen račun (odnosno račun-otpremnica). Iznos plaćene cene proizvoda biće vraćen Potrošaču nakon što proizvod bude dostavljen na našu adresu odakle je Potrošaču i poslata. NAN GIMMIT će bez odlaganja izvršiti povraćaj uplaćenih sredstava na račun Potrošača uključujući i troškove isporuke (ukoliko je troškove isporuke snosio Potrošač), a najkasnije u roku od 14 dana od prijema izjave o odustanku od ugovora. Povraćaj sredstava može biti odložen dok ne primimo proizvod koji ste nam poslali ili dok nam ne dostavite dokaz o tome da ste nam poslali proizvod.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja. NAN GIMMIT je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Ukoliko vrednost proizvoda bude umanjena usled neadekvatnog rukovanja ili rukovanja proizvodom na način koji prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe, svu odgovornost snosiće isključivo Potrošač. U takvim slučajevima, NAN GIMMIT ima pravo da Potrošaču vrati umanjenu cenu, a cena će biti umanjena srazmerno umanjenoj vrednosti proizvoda, o čemu odluku donosi Prodavac.

Kada potrošač nema pravo na odustanak od ugovora:

  1. U slučaju isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;
  2. isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.

9. ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI

NAN GIMMIT obrađuje podatke o ličnosti Kupaca u skladu sa propisima Republike Srbije. Za više informacija kliknite na link do Politike privatnosti.

Radi prikupljanja pojedinih podataka o ličnosti Korisnika Sajta, koristimo kolačiće. Više informacija o tome koje kolačiće koristimo možete saznati klikom na Politiku kolačića.

Ovi Opšti uslovi poslovanja važe od 01.01.2021.

Copyright © 2021 NAN Gimmit doo. Sva prava zadržana.